Løsning af problemer med Remote Fitting

Få vejledning i at løse almindelige problemer, når du bruger Remote Fitting til en online-konsultation med din hørespecialist.

Jeg kan kun se mig selv - der er ingen videostream af min hørespecialist

  1. Fortæl din hørespecialist, at du ikke kan se ham/hende. Din hørespecialist vil forsøge at opdatere videoforbindelsen.
  2. Vent et kort øjeblik – normalt genetableres videostreamingen automatisk.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager et telefonopkald under online-konsultationen?

Vi anbefaler, at du afviser telefonopkald under online-konsultationen.

Hvad gør jeg, hvis min internetforbindelse pludselig holder op med at virke?

Forsøg på at genoprette forbindelsen sker automatisk. Hvis genoprettelsen af forbindelsen mislykkes, har du mulighed for at afslutte konsultationen.

Under en online-konsultation gik jeg ud af Bernafon App og vendte tilbage til den. Har det nogen indflydelse?

Når din Bernafon App ikke er aktiv, kan din hørespecialist ikke se dig, og det kan se ud som om, at du har et forbindelsesproblem.

Jeg har udfordringer ifm. online-konsultationen med min hørespecialist, fx er videoen ustabil

Det skyldes sandsynligvis en ustabil internetforbindelse. Prøv at genoptage konsulationen med en bedre internetforbindelse.

Online-konsultationen sluttede pludselig uden en fælles aftale med min hørespecialist

Prøv at genoprette forbindelsen til konsultationen, eller kontakt din hørespecialist.

Indstillingerne i mine høreapparater kan ikke gendannes

  1. Sørg for, at Bluetooth® er slået til på din enhed.
  2. Sørg for at sætte nye batterier i, eller at dine genopladelige høreapparater er fuldt opladet.
  3. Sørg for, at dine høreapparater er parret med din telefon eller tablet.
  4. Genstart Bernafon App.

Appen tjekker, om dine høreapparater er i orden. I nogle tilfælde går appen i gendannelsestilstand og opdaterer dine høreapparater med de seneste indstillinger fra din hørespecialist. Følg venligst vejledningen i appen. Hvis du stadig ikke kan gendanne indstillingerne i dine høreapparater, skal du kontakte din hørespecialist.